El papel del espectador social en la industria televisiva

e-Archivo Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Galán Gamero, Francisco Javier
dc.contributor.author Iñesta Fernández, Noelia
dc.coverage.spatial east=-3.7492200000000366; north=40.46366700000001; name=España
dc.date.accessioned 2017-10-11T14:14:27Z
dc.date.available 2017-10-11T14:14:27Z
dc.date.issued 2017-10-11
dc.date.submitted 2017-09-08
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10016/25553
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso spa
dc.rights Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.subject.other Televisión
dc.subject.other Audiencias
dc.subject.other Redes sociales
dc.title El papel del espectador social en la industria televisiva
dc.type doctoralThesis
dc.subject.eciencia Ciencias de la Información
dc.rights.accessRights openAccess
dc.description.degree Programa Oficial de Doctorado en Investigación en Medios de Comunicación
dc.description.responsability Presidente: Javier Fernández del Moral.- Secretario: María Guadalupe de la Cruz Aguado Guadalupe.- Vocal: Max Römer Pieretti
dc.contributor.departamento Universidad Carlos III de Madrid. Departamento de Periodismo y Comunicación Audiovisual
 Find Full text

Files in this item

*Click on file's image for preview. (Embargoed files's preview is not supported)


The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record